Alla inlägg den 2 februari 2009

Av cramp - 2 februari 2009 12:08

m, lyssnar på pokerface somtidigt som daniel springer runt och leker han de kåta från 'hjälp'. ganska roande faktiskt.

just nu har vi nog ingen speciell lektion tror jag. vi har iallafall ingen lärare..
idag missade jag tåget på grund av fittbussen. det är ju så att den avgår klockan 07.05 från jonsbol där jag går på, sen ankommer den till kil ungefär vid 17 min över och då går mitt tåg! får springa från bussen till tåget varenda jävla morgon och om bussen är det minsta försenad missar jag det förbannade tåget!! rawwrg ><
det blev att sno jennys mobil och ringa till mamma i panik. hon kom och hämade mig och så drog till mormor och åt frukost.
sen blev det och ta bussen till jävla skihålssunne. fast jag träffade elona, bec och ellinor på bussen så det gick inte så drygt som jag först trodde.

igår var fedikgosen hemma hos mig. lika mys som alltid, om inte ännu mysigare. ska till honom efter skolan sen :)
nu ska jag dra och äta mat, tjao

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards