Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

magont 24/7

Av cramp - 25 januari 2009 22:56

u, borde kanske sova nu jag men jag känner mig inte alls trött..

har så jävla ont i magen, mår inte illa, men har så jävla ont. känns lite skönt att det inte är måilla-bubbel längre, utan en smärta som jag har haft förut och känner igen.

imorgon är det skola och jag måste gå dit, har inte varit där på jättelänge nu. ligger lite efter med allting, suck.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cramp - 25 februari 2009 09:25

NY BLOGGni hittar mig från och med nu på silentsilence.blogg.se...

Av cramp - 25 februari 2009 09:23

NY BLOGG!ni hittar mig från och med nu på silentsilence.blogg.se...

Av cramp - 9 februari 2009 11:50

fzsztdyrduxtfog0pihåoj¨p'åpoiuyzt<gyuxifgpöhjoä'k *jähöiuydgz       sex är  skönt<3 ...

Av cramp - 7 februari 2009 19:36

ska sova bredvid mah lova'boy inatt med. har laddat upp med smörpopcorn så jag är ganska glad just nu.har just kommit hem från att ha varit och bowlat med fediks familj+bacon (fediks brors brud) var askul att bowla igen! var så otroligt länge sen...

Av cramp - 6 februari 2009 18:48

nu sitter jag hemma hos älskling och lyssnar på musik. snart ska vi göra iordning oss för att dra hem till mig. lillfisen ska sova hos mig för första gången idag, ska bli hur mys som helst!bebis visade mysigaste låten med good charlotte också. slutad...

Ovido - Quiz & Flashcards