Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

fredrik blir lullig på en 5,3

Av cramp - 7 februari 2009 19:36

ska sova bredvid mah lova'boy inatt med. har laddat upp med smörpopcorn så jag är ganska glad just nu.
har just kommit hem från att ha varit och bowlat med fediks familj+bacon (fediks brors brud) var askul att bowla igen! var så otroligt länge sen. jag märkte att jag var ganska bra eftersom jag vann över alla utom stefan och anki. fredrik är ganska arg eftersom jag slog honom med typ 30p. mohaha

 
elin tog med lou idag till tävlingen eftersom jag inte kunde. det var rak bana i älvenäs nu och hans 4:e start i rak. han kom tvåa av runt 35 starter min lilla buspojk! så underbart duktig. nu är han i lätt i både rak och krok :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cramp - 25 februari 2009 09:25

NY BLOGGni hittar mig från och med nu på silentsilence.blogg.se...

Av cramp - 25 februari 2009 09:23

NY BLOGG!ni hittar mig från och med nu på silentsilence.blogg.se...

Av cramp - 9 februari 2009 11:50

fzsztdyrduxtfog0pihåoj¨p'åpoiuyzt<gyuxifgpöhjoä'k *jähöiuydgz       sex är  skönt<3 ...

Av cramp - 6 februari 2009 18:48

nu sitter jag hemma hos älskling och lyssnar på musik. snart ska vi göra iordning oss för att dra hem till mig. lillfisen ska sova hos mig för första gången idag, ska bli hur mys som helst!bebis visade mysigaste låten med good charlotte också. slutad...

Av cramp - 5 februari 2009 21:28

idag har maria varit i trysil hela långa dagen. sitter här och är ganska trött efter att ha åkt buss/bil i 3½ timme. men lätt värt det! synd att det var ganska dimmigt på fjället bara..tillbringade dagen med gosingarna denice och malin, som också åkt...

Ovido - Quiz & Flashcards