Alla inlägg under december 2008

Av cramp - 31 december 2008 17:46

!!!!!!!! snart ska jag till malin dårååå där jag ska fira nyår dethär året
ska bli myspys :)

Av cramp - 30 december 2008 18:17

sov hos fredrik inatt, nyhet vava
och så tänkte jag att jag kanske ska följa med tåget, förbi kil och dra till karlstad och springa på sista mellandagsrea-dagen :o
japp, det gjorde jag. hämtade mina lee-jeans som JC skulle sy upp åt mig, köpte två örngott och födelsedagspresent till fredrik.
tror han kommer bli nöjd faktiskt :)

gott nytt år snart på er

Av cramp - 28 december 2008 14:02

varför har jag börjat drömma så mycket? alla drömmer ju, varje natt men jag kommer verkligen ihåg allt jag drömmer numera.
det är inga trevliga drömmar heller. imorse drömde jag att det kom folk från belgien och bombade ner alla hus där jag bodde. hemskt var det och det värsta var att allt var så verkligt. uuuu

igår drömde jag att min bror dog och på begravingen kom det vargar och åt upp han när han låg i kistan. inte mysigt


igårkväll kom fredrik till kil också!!!!! :D med ralle och nån annan jag inte minns namnet på. de skulle till skatehallen och då kom de förbi och hämtade mig.

är grymt stolt över dig, fredrik<3


idag blirre städdag för maria, kaninburarna och rummet ska fixas till.

Av cramp - 27 december 2008 17:27

idag har jag varit och handlat med mama. mellandagsrea ju

köpte ett par lee jeans! har kollat på de ett bra tag nu, men har tyckt att de är lite dyra. men nu kostade de bara 700 :o
klart som fan att jag var tvungen att köpa.
köpe en grå sjal från carlings också. har redan en, fast den är svart.
japp, då var pengarna från mormor och moster brända :c

nu sitter jag och hoppas att fredrik följer med ralle till skatehallen för då får jag pussa på han, tihi.

Av cramp - 26 december 2008 21:22

jag hatar verkligen att pendla!!! eller nu pendlar jag inte eftersom det är lov men jag åker ändå med de här jävla tågen som inte kommer när de ska.

idag har jag varit hos älskling hela dagen, sov där inatt you see. har verkligen varit asmys.
fredrik och jag gick ner till centrum för att köpa hans älskade byxor, men du var mug stänkt så vi köpe lotter ist. FREDRIK VANN 50 SPÄNN :o det köpte han två till lotter för. cp
sen gick vi ner till stationen och väntade på tåget som aldrig kom. jävla värmlandstrafik. men jag fick pizza iaf hihi. fick ta kvart i 4 tåget hem ist

Av cramp - 24 december 2008 20:00

just kommit hem från mormor, där vi som vanligt firar jul.

haha gav en pruttkudde i julklapp till bror1 som han fick på morgonen. den la han såklart på tomtens stol så när han satte sig sa det pruuuuut hahahah!
ganska nöjd med paketen iår faktiskt. förra året var en katastrof, fick verkligen ingenting jag ville ha.

årets paket:
3 stora, röda doftljus (från kusin anna)
500 kronor (från mormor o. morfar)
200 kronor (från moster m. familj)
dove-pack (från mormor o. morfar)
1500 kronor (från mamma o. pappa)
typ nått slags tygkort (från bror2)
sweeny todd filmen (från morster m. familj)
tvål och badskum (från bror1 o. 2)
bok (från mamma o. pappa)
transportbur (från mamma o. pappa)

Av cramp - 23 december 2008 22:26

ibland kan det faktiskt vara riktigt skönt att komma hem.
speciellt när man har suttit på ett varmt fuktigt tåg och halvsovit i 35 min, går ut och möts av en förjävlig kyla som bara finns i kil.
ville bara springa iväg till platfortmen bredvid och ta tåget tillbaka till sunne och gå hem till fredrik igen.

men, imorgon är det julafton och då borde man vara hemma.

fick en sån underbar julklapp av fredrik också. en silverkedja med ett hjärta till<3

nu ska jag ringa elin och sen fredrik, tihi

Av cramp - 21 december 2008 18:44

förlåt, förlåt, förlåt för att jag skriver så sällan
har fan gått mer än en vecka sen sist.
men jag kan trösta er med att det inte hänt spec. mycket..
kaninerna och charlie mår bra, fredrik är lika underbar som alltid.
jullov är det nu också och bara tre dar nätter kvar tills julafton. tror dock inte att det kommer bli en bra sådan.
jag önskar mig bara pengar iår men mamma envisas jämt med att hon vill köpa paket och då blir det bara meningslösa skitgrejer som jag inte gillar.
suuuck
men jag tror jag ska få en transportbur iaf och det behöver jag :)
apropå transportbur och kaniner har jag nu bestämt vad kaninhonorna ska heta. det blev lycka och vilda. ganska nöjd med namnen faktsikt.
nu ska jag äta mer av mitt godis och kanske se på alexander med mamma sen
pussa'

Ovido - Quiz & Flashcards