Alla inlägg den 1 februari 2009

Av cramp - 1 februari 2009 00:16

ungefär sämsta dagen på länge. började superbra, slutade i katastrof.


gick upp klockan 8 idag för att dra till finnfallet med elin. rikigt kul, fast drygt att gå upp imorse. vi kom iväg ganska sent för mamma kom på att vi typ inte hade nån luft kvar i däcken, så vi var tvungen att pumpa dem innan. sen var vi tvugna att handla och sen glömde vi eriks hjälm och fick köra tillbaka hem. ehe kass familj

när vi hade åkt i kanske en och enhalv timme kom fredrik dit med ralleballe.

fick se fredrik åka snowboard för första gången ju :o

kom hem ungefär vid 5 efter att ha lämnat av mina skidor och snowboard hos fredrik+lämnat elin hos hennes föräldrar.
sprang direkt ner och la mig i badet, namnamn. prövade mitt badskum som jag fick i julklapp av lars. mint och lavendel skulle det lukta men det gjorde det inte. dåligt
efter det har jag bara luggigt och deppat +tyckt synd om mihsjälv och mina ben.
imorgon kommer fredrik hit också :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards